Take a look.



Friday, March 19, 2010

New Face

Assalamualaikum~~
Wahh. bagi salam penuh ye saya. Terbaiklah. Kali ini punye entry saje nak cerita wajah baru blog ini. Haaaa, perasan tak, blog saya suda bertuka rupa? Yelahkan, mana la saya tahan da bertahun blog tuh asek style camtuh je, so nk jgk tuka2 sekali sekale. Saya tak tahu la kalau kalau ade yang da perasan blog ni sudah menjalani pembedahan pelastik untuk mendapatkan wajah baru, tapi serius!! blog ini sudah menjalani pembedahan plastik untuk mendapatkan wajah baru.

Doktor yang menjaya pembedahan ini, amatlah bertauliah, muda2 lagi sudah menjadi doktor. Tentu sedikit orang2 yang hidup setanding dengan beliau. Untuk pengetahuan semua, pembedahan dijalankan secare solo. Langsung tiada siapa-siapa tolong beliau. Serius ni! semuanye beliau buat sendiri, memang beliau lah yang terbaik, beliau lah yang terhebat. Saya pernah berangan hendak jadi macam beliau suatu hari nanti, tapi, saya rase sudah terlambat, umur kami same. Jadi, nampak gayanya, seratus tahun lagi la untuk saya memotong beliau dalam bidang ini.

[jangan tertipu, ini cume header ya]

Ok. Sampai disini sahaja lah entry saya untuk kali ini. Beliau adalah insan yang paling rapat dengan saya, dan satu-satunya insan yang saya syukur sangat2 sebab wujud dalam dunia ini selain mak saya. Saya sayang beliau tahu!! jangan ganggu kami berdua. :)

p/s : bpe lame da xupdate ini blog??
p//s : haha, akhirnye, dapat jgk idea nak buat header
p///s : oyeah~~ bejaye xbuat titik2 banyak2.
p////s : Terima Kasih sangat2 sayang sebab buatkn balek my blog ni. nanti ajar i ya~~
p/////s : love you!!

2 comments:

Lucy S. said...

hahaha! hodoh la my header! adoiiiii! ala org tolong buatkan template je ;)

jgn lupa align justify! keep it up! dah kemas dah blog :D tahniah!

paAn said...

haha. mane ade, lawa la tuh sayang. huhu, thanks sgt2. sume sbb jase u jgk. love u!!

Related Posts with Thumbnails